המכירה לקהילה

המכירה לקהילה שלך

כניסה למערכת

שחזור סיסמה


המכירה לקהילה שלך - פרופיל

"המכירה לקהילה שלך" הוקמה לפני עשור, על ידי עסקני רווחה קהילתיים רבי פעלים.

מטרתה, לאגד צרכנים רבים ככל האפשר, במטרה ליצור כוח קניה משמעותי ומרוכז, שבאמצעותו יהיה ניתן להשיג לאלפי משפחות מעוטות יכולת מוצרי יסוד במחירים הוגנים - תוך הקפדה על הוצאות עסקיות מינימליות, ללא כוונות רווח ועמלות תיווך.

"המכירה לקהילה שלך", מפעילה כיום צוות  מצומצם של מנהל רכש, מנהל תפעולי, מחסנאי, ועובדי משרד וכן מפעילה המכירה כ-500 מתנדבים ברחבי הארץ, מנהלי הארגון והדירקטוריון אינם מקבלים משכורת מהארגון.
 

היקף מכירות.

מדי שבוע  נמכרים במסגרת זאת מוצרים שונים, לכ- 16,000 לקוחות, בהיקף של כ80 מליון ש"ח  בשנה.

הארגון מצוי בתהליך של התפתחות תמידית, כשהמטרה היא, להגדיל את מס' הלקוחות ומחזור המכירות, כדי שיוכלו כמה שיותר אנשים להנות מתנאי קניה נוחים, המשתפרים והולכים.

איך זה עובד?

·         נציגי "המכירה לקהילה שלך", באים במגע שוטף ותמידי עם גופים חקלאיים וחברות המזון השונות הפועלות בשווקים בארץ ולעתים אף בחו"ל, כדי לתור אחר התנאים הכי טובים ו/או לזהות הזדמנויות רכישה נוחות, בשביל לבנות סל מוצרים שבועי בסיסי, הכולל בעיקר פירות וירקות, מוצרי חד פעמי, פסטה, קטניות וכו', במחירים זולים ובאיכות הטובה ביותר.
 

·         מדי שבוע (ולרגל חגים או אירועים אחרים, אף בתדירות גבוהה יותר), מפעילה "המכירה לקהילה שלך" מערכת טלפונית חכמה, ובמקביל מערכת הזמנות דרך האינטרנט, דרכם מוצגים ללקוח הפריטים השונים המצויים בסל הקניות שהושג לשבוע זה ומחירם. בהמשך, ניתנת האפשרות ללקוח לבצע באמצעות הקשה על הקלידים המתאימים, הזמנה שבועית של מוצרים בכמות הרצויה. בסוף תפריט המערכת, מקבל הלקוח את סיכום הזמנתו, כולל התשלום עבורה, המתבצע בעת קבלת הסחורה, או בכרטיס אשראי שיחוייב ביום המכירה.

·         את המוצרים מקבלים עובדי המכירה כל שבוע למחסן המרכזי, שם בודקים את איכותם, אורזים אותם בהתאמה לנקודות המכירה ולאחר מכן שולחים אותם ליעדים השונים, המונים כיום כ-110 תחנות ברחבי הארץ.

·         תחנות החלוקה, ממוקמות בשכונות השונות, במבנים או מרחבים העומדים לרשות המכירה ללא תשלום. אלו מותאמים לתנאי מזג האוויר השונים, ומאפשרים גישה נוחה לציבור.

·         באתרים אלו מתבצעת המכירה מידי שבוע ביום ד', כאשר הלקוח משלם עבור הזמנתו ומקבל את המוצרים בצורה מסודרת, מכובדת ואסתטית, ע"י מתנדבים הנמצאים בכל תחנה ומופקדים על הלוגיסטיקה המורכבת הדרושה לשם כך.